Tisdag

Tog en promenad idag. Den gick till en butik för att sen gå vidare till krekolas för att göra två test och därifrån gick den sen till en annan butik och efter det gick den hem.

Plockade i ordning lite nere hos mig och tog ett snabbt varv med dammsugaren, får ta det bättre imorn. Orkade inte idag, det är ju så tråkigt också. Jag slog in några julklappar.

Och nu sitter jag här vid datorn. Tyckte jag var värd det, en lite datapaus. HIHII! Ska väl kanske leka med katten, hon är på bushumör. Måste hitta hennes studsbollar bara! Vi har en riktig basketkatt! Hade det funnits ett basketlag för katter hade hon platsat. Hon är bäst!

Bus och lek

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0