Teoriplugg

Gick upp ganska skapligt idag, halv 10, räknas det som skapligt? Jo, för mig gör det det. ) hade ju såklart varit bättre, men det var ju så skönt att ligga kvar i sängen och lyssna på Rixmorron zoo. Underbara människor!

Gick sen ner till bilskolan och gjorde tester. Bara två tester underkända men jag är nöjd. Det börjar ju sätta sig nu, jag börjar fatta. Frågade också om provtider, om det finns någon innan nyår. Det finns EN. Och jag kommer inte att vara redo för den tiden för att den ligger för nära i tiden och jag är inte mogen för det än. Känner mig fortfarande inte helt säker. Så det får bli KÖRKORT 2010! Det känns väldigt jobbigt, men det är bara att acceptera. Bättre att vara säker än osäker när jag väl fixat det sen.

Nu ska jag skriva klart mitt CV som min jobbcoach gav mig i läxa, som jag ska vara klar med imorn. Slarvat lite med det, men jag skyller på att jag har läst massa teori. När jag är klar med CVt ska jag nog läsa lite grann i denna underbara teoribok. HAHAH :)

PUSS


Kommentarer
sara

Fin blogg!



Vill du vara med och tävla i veckan blogg i min blogg?



Checka in och anmäl dig!



http://sarait.blogg.se/

2009-12-09 @ 18:35:51
URL: http://sarait.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0