Teoriplugg

Jag är riktigt duktig. Jag gjorde precis det jag skulle idag. Jag skulle gå upp tidigt och jag skulle ner till skolan. Vilket jag också gjorde! Och det gav utdelning. Jag fixade Repetitionen, dock inte alla rätt, alla rätt fick jag däremot när jag testade mig på vägmärken. Mitt självförtroende inför stora teoriprovet börjar nu byggas upp ordentligt! Ett par vänder till i boken och bland skolans tester och jag är redo! Hoppas att lilla uppkörningen går toppen med så jag äntligen kan boka proven! Hoppas bara det finns tider INNAN nyår!

Shit vad jag längtar nu! Nu är det verkligen bara sista biten in i mål! KOM IGEN NU! KÄMPA PÅ! DU ÄR SNART DÄR!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0