Övningskör

Långkörning, till Norrköping, i snö och slask idag. Läskigt. Men det gick väldigt bra och jag trivdes i mina hastigheter som hela tiden var lite under den rekommenderade. Norrköping är lite knepig att köra i, i alla fall för mig som är ovan och som aldrig brukar köra där. Det gick bra, fick några panikutbrott, men vi överlevde.

Käkade lunch med släkten, mumsig kyckling och bearnaissås, dock var bearnaisen inte lika god som min, men den dög. Till fika blev det chokladpudding, fybubblan vad smaskigt. Länge sen jag åt det. Mumsmums!

Sen hemkörningen. Mörkt, snöigt och kallt. Läskigt som fan, men jag försökte vara så avslappnad som möjligt hela tiden. Har kört väldigt lite mörkerkörning så detta var väldans nyttigt. Läskigt när man inte ser vägen när man får möte, samtidigt som det är snöigt och när det snöar. Fixade det ändå rätt bra, tror jag. Vi överlevde ju det också. Fort gick det ju inte, men vem hade bråttom?! Tänkte ju inte låta bilen kontrollera mig, det är jag som ska kontrollera bilen!

Uppkörningen kommer att gå toppen när jag kör den!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0