Luciakonsert

Igår var det dax för den årliga Luciakonserten med alla musikskolor och alla andra som sjunger och spelar. Konserten igår var den absolut bästa någonsin. En riktig show var det! Underbart! Och som alltid sitter jag nästan och gråter under Luciaframträdandet. Det blir alltid som en stor klump i halsen och ögonen fylls med tårar. Underbart är det! Sångerna låter underbart och hela känslan med Lucia och Jul är bara glädje och vackert.

Trots att jag inte gillar vintern så ÄLSKAR jag Lucia och Jul. Det är BARA därför som det går bra att ha vinter! HAHA!

Gick hem och var lycklig igår i alla fall. Slagverkarna, med bland andra min bror, var helt klart det bästa. Älskar trummor. Och Sofias och Jimmys framträdande, The Prayer, var Också bäst. Rysningarna försvann inte på en gång efter att sången var slut. Deras sång vad magisk!

From all of us to all of you, a very merry Christmas!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0