Jävla spruta

Fick tokont i armen i tisdags på kvällen, på onsdagen gjorde det ont precis överallt i hela kroppen och idag är allt det onda tillbaka i armen. Jobbigt som fan. Hoppas det går över snart! Jag har väldigt ont, men det känns ändå lite som att jag gillar att gnälla. HAHA!

Blev idag en sväng ner till Krekolas och köra lite tester. Det gick rätt bra, börjar känna mig säkrare på teorin. Så nu börjar det kännas att jag VET att jag kommer att fixa provet! Mindre än en månad kvar...

Sen gick jag med bror på stan. Fått lite ordning på allt. Bara några julklappar kvar att fixa. Men det blir nog ordnat imorn. Hoppas jag! ;)

Köpte en choklad-guldmedalj till Inger också, som ska sluta vara tränare, väldigt tråkigt. Hon är bäst! Men jag ska ändå fortsätta och kämpa mig fram i simbassängen.

Nu ska jag kika vidare på Gordon Ramsays cookalong christmas. Sen är det dax för Per Morberg att ta plats i Tv-rutan.

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0