Dansbandskampen 5/12

Tänker bli lite nördig igen. Men VARFÖR gick inte Svänzons vidare? Först Highlights och nu Svänzons? Svänzons gjorde ju Lill-Babs låt Jag Kan Inte Leva Utan Dig, TOKBRA! Har och för sig inte hört Lill-Babas sjunga den, men jag gillade deras version och dom var mycket bättre än dom andra. Eller tydligen inte.

Efter sändning skulle sen Arvingarna spela. Hörde dom på genrepet och dom spelade en underbart fin låt, Du Är Allt Jag Drömt heter den. KÄRLEK! Det bor nog en liten Dansbandsapa inom mig. HIHI! ;)

Det var inte så många Buffebesökare idag. Det var rätt lugnt. Lite skönt för att jag har kännt mig så jävla trög dom senaste veckorna, men sen i Onsdags, efter Halkbanan har allt flytit på bra. Humöret är uppe på topp, teorin går bra och jobbet idag gick bra. Hoppas att det håller i sig nu. Att jag är på väg mot en riktig vändning.

Du är allt jag drömt...

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0