Bearnaisekungen!

Det är jag! Är det nått jag är bra på så är det att göra en goooood bearnaisesås. Den jag har gjort idag är så oerhört god att jag kommer slicka i mig den innan maten är klar, om maten inte är klar strax. Lite konstig mening, men ni fattar va? hur otroligt god den blev! Jag vill nog säga att det är den godaste jag har gjort!

Till denna underbart goda sås så blir det fläskfilé och klyftpotatis. Kan det bli bättre en fredagskväll?!

Är på topphumör med! Teorin går bra! Körningen känns bra. Såsen blev topp! Dillchipsen väntar på mig sen till filmen mamma ska välja. Kanske ska ta och fixa någon dessert med, chokladkaka? Åh vad sugen jag blev nu!

TOPPEN FREDAG!
Känner mig toktaggad!

Ha en lika bra kväll som jag nu!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0