1 december

Tomten kom tidigt, han var någon timmar för tidigt med sin Godiskalender till mig och jag hade inte hunnit somna. Eller också var det en dröm. HAHA ;)

I morse hängde den i alla fall på väggen och idag är det Rollogodisar som gäller.

Blev väckt 6.45 och började sen jobba vid 8. Det var rätt lugnt, jag skulle bara städa. Dock var det tokigt kallt imorse, kanske var det ännu värre när jag åkte hem sen. HATAR KYLAN!

Efter jobber träffade jag min jobbcoach. Det gick bra och jag fick i läxa att skriva ett personligt brev, till nästa vecka. Det ska jag nog kunna fixa.

Efter mötet drog jag till bilskolan och gjorde tester. Klarade äntligen av fordons fasen. Men fastnade direkt på repetitionen. FYFAN! Jag har tröttnat på teorin nu. Det är det där förbannade BILENkapitlet jag inte fattar. USCH! Såklart finns det andra småsaker som jag missar på, men det är bilen som är det STÖRSTA jävla problemet.

Drog hem vid lunch för jag blev bara på sämre och sämre humör, modet sjönk och jag var hungrig. Så jag har inte gjort någonting vettigt nu på eftermiddagen. Jag började läsa lite, men motivationen hade totalt försvunnit.

Kallt är det också. Känns som att jag bara gnäller. Kan inte nått roligt hända nu? Typ att jag fixar körkortet, får ett jobb eller nått annat underbart! Jag kan ju också bara ha en dålig dag, i och för sig händer det rätt ofta just nu. RYCK UPP DIG ERICA!

CHIPS, JATACK!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0