Övningskör

Jag kör och jag kör. Jag måste fixa detta snart! Snart dax för teorilektioner och första körlektionen är snart på G! MÅSTEMÅSTEMÅSTE!!!

Imorn ska jag köpa mig lovikagarn och eventuellt egna stickor och sen ska jag sticka mina egna vantar. Mina gamla som jag gjorde i 9an har gått sönder i tummen. Så egentligen är det väl bara en vante som behövs. Men jag gör två, dom måste ju passa varandra. HAHA.

Funderar på att ta en sväng på stan och se om jag hittar nått nytt till hösten, en början i alla fall. Jag måste byta ut min garderob... Hur jag nu ska få råd med det... måste ju fixa körkortet. Måste hitta jobb med. Då är det liiite lättare med allt.

Så jag börjar väl leta med en gång!
Ha en trevlig kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0