Onsdag

Vaknade med ett ryck till Rixmorronzoo imorse. Vad det är äckligt att vakna så. Men upp kom jag i alla fall, efter två snoozningar...

Frukost och duscha håret och åka förbi hos Karin och hämta min cykel och cykla till jobbet. Kom dit samtidit som pappa, fast att han körde bilen. Han var ju i och för sig tvungen att åka runt hela stan, men det var rätt kul, tyckte jag.

Kom till jobbet och visste fortfarande inte riktigt vad jag skulle inhandla till sommarcafét imorn. Men det fick bli kyckling och sallad. Bakade en tigerkaka med apelsin/choklad också. Hoppas den blev bra. Men det borde den bli eftersom att jag har gjort den. HIHIIH :)

Sen for jag hem och började om med detta personliga brev. Det är fan i mej inte lätt att skriva ett. Det måste ju fånga intresset hos arbetsgivaren och så måste jag komma på vad jag är bra på och beskriva varför jag vill ha jobbet och varför jag passar. Skitsvårt. Jag jobbar på det.

Snart börjar Se upp för dårarna på tv4film. Riktigt tokrolig film.
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0