Måndag

Dagen började med att jag "försov" mig. Hade klockan och radion på halv 9. Skulle gå upp 9, men somnade om till halv 10. Gick upp närmare kvart över 10. Kom på att jag skulle ner på stan och träffa Anna, sara och Nattiz vid halv 12. Var tvungen att äta frukost, läsa tidningen och duscha... stressad. Men jag hann. Jag hann till och med förbi garnbutiken. Där jag köpte lovikagarn och stickor så jag kan sticka mig ett par nya vantar.

Hann precis ner till halv 12 till stan. Träffade tjejorna och vi gick runt på myrorna och på röda korset och kikade och köpte burkar och skoborstar och speglar och ljusstake. HIHI. Sen köpte vi hem ingredienser till en kycklingsallad och gick hem till Sara och fixade en UNDERBART god sallad.

Åkte sen hem och började med min första nya vante. Och jag har redan hunnit tröttna på den två gånger... Detta kommer ta tid. Men dom kommer bli såå snygga!



Imorn ska jag leka med André, Karin och Fredrik. HIHI ;)

SOVGOTT
KRAM
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0