Fredag

Kört bil idag. Det gick tokbra. Försökte starta på tvåan men det gick inget vidare, men annars så gick det bra. Nu är jag på gång!!!

Kikade ju på fotboll igår, trevligt. Sen skulle André komma förbi och låna en film och Fredde och Karin kom också hit, Fredde vad sugen på att hoppa, och dom blev kvar här till halv 2. Men trevligt hade vi bland myggen. Jag hade ju dessutom smetat in mig i myggmedel så jag klarade mig jättebra. HAHA!

Idag har det varit varmt ute. Vilket betydde att det blev bad idag. Klart vatten och klippor. Skönt i vattnet. UNDERBART! ¨

Imorn åker jag med mamma till Göteborg! Där ska vi kika på Madonna imorgon kväll! Tokroligt! Får se vad vi hittar på innan och efter. Det kommer bli en härlig helg. Varmt och soligt ska det vara också. Toppen!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0