Fredag

Försov mig i morse. Eller ja, försov och försova, det var skönt att råka somna om, men jag skulle inte gjort det. Jag vakande vid kl 9 och skulle lyssna på klippet när Rixmorronzoo hissade och dissade och sen skulle jag lyssna på Gerts fredagsfräckis. Jag vaknade igen vid halv 10. Snacka om lite hjärna... HAHAHA. jag som skulle vända tillbaka dygnet lite, men det är lite svårt när vi alla umgås till klockan sent på natten. Inte bra, men gud så kul!

Igår frågade jag pappa om jag fick köra bilen på uppfarten, öva dragläge, själv. Eftersom att dom inte är hemma. Och det fick jag. Om jag tog det försikigt. Det gjorde jag. Jag körde ett par gånger fram och tillbaka, och parkerade sen bilen säkert och fint i carporten. Jag börjar bli duktigt! Något jag måste träna på är att växla snabbade, bromsa mer, och nöta dragläge. Det är väl det som är viktigast att få in. Sen så har jag såklart MASSOR att lära, eftersom jag överhuvudtaget inte har kört på körskolan. Men dessa saker är dom jag vet att jag måste öva på. Snart dax för första lektionen... ca en och en halv vecka kvar.

Nu återvänder jag till mitt andra övningsområde... PERSONLIGT BREV. Usch vad illa det går! Hur tusan skriver man?! Vad tusan skriver man?! 

Jaja...
KRAM
<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0