Borttappad

Idag är nog en av de värsta dagarna i mitt liv... det känns som om halva mitt liv är borta. Jag tappade min mobil idag. Alla mina nummer, alla mina bilder och kalendern... viktigaste sakerna i min mobil. Nu måste jag börja om med allt... måste hitta en ny mobil, tur att man är en fattig student, som samtidigt ska ta körkort. Och byta ut garederoben med lite nya fräscha höstkläder. Hur tusan ska detta gå nu.

Den andra halvan av livet, eller en del av halvan i alla fall ,har jag spenderat dagen med, André, Karin och Fredrik. Vi har spelat frisbeegolf och myst på studsmattan. Så helt värdelös har dagen inte varit.

Och på fredag ska jag träffa flera som tillhör den halvan av livet som finns kvar. Ska kika på Dead By April då, med i alla fall Nattiz. Nattiz fyller ju år då också så jag ska köpa en fin ballong till henne, men säg inget... hihi. Nattiz jag vet att du läser detta, men du vet ju redan att du ska få en, men om du vill behöver du ju inte läsa detta... HIHIIH :)

Jobba imorn. Sen ska jag på mobiljakt. Måste ringa och kolla om jag kan få mitt gamla nummer på nått sätt... annars så får jag beställa ett nytt. Usch vad jobbigt, behöva lära mig ett nytt nummer, mitt som var såå lätt. Vilka problem jag har. HAHA. Snacka om att man använder mobilen till mycket. Det känns nästan konstigt att folk klarade sig utan förr i tiden. Helt sjukt egentligen vad mobilen styr livet.

Nu, sova. Eller snart i alla fall.
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Mamma tappade bort sin mobil och hon kunde beställa nytt simkort med samma nr :P fast det kanske bara går om man har abbonemang...

2009-08-26 @ 10:14:18
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Jenny

Förr i tiden, det låter som att det var hundra år sedan ju =)

2009-08-26 @ 10:27:41
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0