Vårvårvårkärlekkärlek

Idag kom nog våren på riktigt! Sol, varmt, fågelkvitter och fiskmåsar... UNDERBART! Vad glad jag blir! Kärlekkärlek!

Varit ute hela dagen, och det känns, jag är supersömning, men jag klagar inte!

Men min förbannade hals... det gör skitont, det är jobbigt att svälja, tugga och gapa. Vill bara hugga av halsen! Men det gåt väl inte, så jag får väl lida mig igenom detta, det är ju bättre idag om man jämför med igår.

Men vad glad jag blir av våren och solen! Riktigt glad! <3

KRAM


Kommentarer
Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar även där helt gratis. Det bästa är att man inte ens behöver värva utan samla poäng och ändå få snygga saker.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-04-08 @ 12:53:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0