Back To Sweden!

Nu har jag fått mina kramar av Craig. Eller nä, jag kan få många fler! Det är så kul att träffa honom igen! Riktigt kul! Jag ler fortfarande för mig själv. Problemet var bara att komma på nått att säga. HAah! Jag som är super på att prata svenska med folk, not. Men det gick bra idag. Hoppas på att få prata mycket mer med honom! :D

Med honom kom 5 andra, en kille och 4 tjejer. Det ska bli kul att få träffa dom också.

Kul för dom att komma till kalla Sverige. Vart fan tog värmen vägen egentligen?! Jag sitter med filt och fryser fortfarande! Det är svinkallt. Det är väl ändå vår nu? Sommaren är nära? Varför ska det vara typ 2 grader kallt (det är i alla fall plusgrader) då? USCH!

Nu kokar mitt ägg. Det blir ägg, macka och VARM CHOKLAD ikväll!!!!
Pluggandet går nogg åt helvete... känner att jag inte kan plugga matten... för då får jag väl bara hjärnsläpp imorn på provet. Och engelskan går det åt helvete med. I uppgiften såtr det att man ska summera handlingen med typ 5-10 meningar.... Det går inte. Jag läser ju en uppföljare... jag kanske ska ta och berätta om Twilight istället för New Moon. Får prata med Jenny. HAHA! Skit i det nu! Fokus inför nationella imorn! Lycka till Erica!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0