Alkoholhantering

Provet idag i alkoholhanteringen... det gick nog bra. Utom att jag missade säkert flera poäng för att jag fick hjärnsläpp på dessa "punkt"- frågor, typ, 10 steg till alkoholism och vad går pengar till på grund av alkoholskador och sånt. Jag kom bara inte på det, även om det är ganska självklara grejer. Menmen. Jag klarade nog provet i alla fall. Drick inte för mycket! För då kanske du sitter där utan familj och hem en dålig dag. Tänk på hur mycket ni dricker!

Imorn är det beep-test, buffertdag, och jag ska göra om mitt test. Jag måste ju slå mitt rekord. Efter det blir det hem och plugga matte för hela slanten. Kanske stoppar in lite engelska i mellan också.

Nationella matte b på onsdag morgon! Det kommer nog att gå bra... hoppas jag i alla fall.
På torsdag/fredag är det dax för book-talk i engelskan. Sen är proven slut för denna veckan!

Nästa vecka är det hinduism- och buddhismprov, nationella engelska b, arbetsmiljö och undrar om vi inte ska ha muntliga svenska nationella också... USCH vad mycket! V 19 är det praktiskt prov i bartekniken och v 20 är det teoretisktprov i bartekniken. Sen är det väl slut, hoppas jag! Studenten är NÄRA!!!

Nehe, om man ska ta och börja med matten lite smått nu... eller om jag ska book-talket först... HAHA, beslutsångest! 

Ha en bra dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0