Ultimate frisbee

Denna sport körde vi på idrotten idag! Eller i alla fall vi som inte spelade fotboll! GRYMT KUL! Vi hade skitroligt! Dock var vi lite dåliga för att vi inte vann fast att vi var en mer i laget! Men vi hade som sagt GRYMT kuL!

Sen så fick Karin med mig att springa Rinmanloppet på 5 km! Hur fick hon med mig? Jo, hon använde sina små hundögon! Vilka ALLTID brukar fungera!  Så nu ska jag ha nummerlapp och springa runt i 5 km! Eller nej. Jag kommer jogga ner för backarna, sen så går jag väl resten! Eller om jag blir lite inspirerad så kanske jag joggar lite där i mellan. Vi får se, men jag tycker verkligen inte om att springa! Fyfan! Men en positiv, eller nej förresten, det är TVÅ positiva grejer, ETT: Jag får lite kondition! Vilket alltid är bra att ha! TVÅ: Jag kan vinna nått kul i utlottningen, som är för alla som var med som hade nummerlapp! Så jag får hålla tummarna för att jag ska vinna! Och att det är ett bra pris jag vinner! xD

KRAM
Erica


Kommentarer
Hanna

Frisbee? Det är kul med lite annorlunda sporter på idrotten, vi provade cricket höromdagen :)



Springa är kul, bara man kommer i gång och gör det regelbundet! Jag lovar! Dessutom är det ett stort plus med tävlingar, för då blir man så mycket mer motiverad.

2008-09-05 @ 23:47:00
URL: http://hannanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0