Tisdag

Idag är jag nästan helt återställd! Lite ont fortfarande, så jag valde att stanna hemma idag också. Det hade känts jobbigare att behöva gå hem om jag redan hade varit där. Jag gillar det inte, jag tycker det är jättejobbigt att gå hem från något jag påbörjat. Men idag ska jag försöka räta upp mig, gå rakt och se om det funkar att bli av med ontet då. Jag kanske ska passa på att räkan lite matte. Det skulle inte skada, fast jag tycker att det är EXTREMT tråkigt att plugga hemma! Så vi får se hur det blir med matten. HAHAHA!

Annars så tänkte jag snart fixa någon lunch, får se vad vi har. Och sen så tänkte jag eventuellt kolla på She's the man! Sjukt bra film! Amanda Bynes är så bra också. Snygg är hon med! Hihihi!

Just det, jag ska läsa klart Camilla Läckberg - Snöstorm och Mandeldoft också. Jag har typ 40 sidor kvar. Och det är lite spännande nu!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0