Skolfoto

Yes, idag var det skolfoto... jag fick sitta längst ut på hörnet. Men jag tror att det blev ganska bra, att jag blev ganska bra. Snyggaste fotot är dock fortfarande i 9an. Fast jag gillar vårat spexfoto i år. Så under alla mina, vad blir det, 12 år i skolan, så är jag helt nöjd med två, kanske tre. Men det är ju bättre än inget.

Efter foto hade vi prov på kaffe, te, vatten och juice, i barteknik/drycker. Jag fick 14/15 rätt, dåligt pluggande, jag kommer nog inte komma ihåg det mesta, som med allt annat jag har "pluggat", men lite sitter nog. Sen så hade jag lunch och håltimme till kl 2. PÅ lunchen gick jag och Karin ner till stan, hon skulle köpa en svart t-shirt, och jag hittade ett par vantar, utan fingrar. Sånna har jag ALLTID velat ha, och nu har jag dom! Hihii! :)

Jag fick inte skolk från engelskan, fast att jag frågade Jenny snällt. Vi skulle ju skriva en argumentativ uppsats, och jag kan säga att det gick sådär. Jag försökte i alla fall. Hon ska komma och besöka mig på min praktikplats sen, och ja sa till henne att hon var tvungen att läsa igenom den innan hon kommer till mig, annars får hon inte komma. Hahah :)

Matten se, ska vi nog inte prata om, hur fan kan man sätta en mattelektion kl 15.20 på en FREDAG? Det är nog den mest idiotiska idéen. Men, sitter man med Emil och Wille så är det inga problem. Men det är endå skitsegt!

Nu ska jag kolla på Lilla Jönssonligan och Stjärnkuppen. Hahaha! Den har jag inte sett! Snacka om fredagsnöje. Hoppas att mamma och pappa köper med sig chips från Ica! Jag är SUPER CHIPSSUGEN! :D

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0