Sjukt segt

Magen har blivit lite bättre, om man jämför med gårdagen och förmiddagen. Får se hur det är imorn. Jag hoppas på att få komma iväg och jobba lite denna veckan i alla fall.

Idag har jag inte gjort något vettigt. Jag har slösat bort i alla fall 7 timmar på Tvn. Känns inte alls bra. Men jag har inte kunna göra så mycket annat. Jag kan ju knappt gå. Skittråkigt! Och nu sitter jag framför datorn. Hur mycket bättre är det??! Inte alls mycket bättre faktiskt. Menmen... vad kan jag göra annars.... inget.

Jag skulle ju kunna läsa lite Camilla Läckberg - Snöstorm och mandeldoft. Jag kanske gör det senare. Innan jag går och lägger mig eller något. Orkar inte nu. Fan vad jag är lat! Och det gäller inte bara detta. Jag är ALLTID lat. Vill inte jobba för något. Skitirriterande. Så jag måste släppa allt det och börja jobba lite. Kämpa. Ingenting kommer gratis! Jag måste bara fatta det.

Nu har familjen åkt till IKEA. Dom ska köpa spegeldörrar och vanliga dörrar till Lindas och Mickes garderober. Sen så får vi se hur mycket mer dom har köpt med sig. Hihih! Jag skulle också vilja följa med, jag älskar att gå runt på IKEA, och ICA. Vet inte varför, det bara är så. Men jag kunde ju inte följa med dit, det ser ju inte så kul att gå dubbelvikt. Det känns inte kul i alla fall. Skitmage!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0