Seg och lite deppad

Söndagar är fan en riktig skitdag. Man går bara och väntar på att skolan/jobbet ska börja igen. Skitsegt. Sover jag för länge får jag dessutom ont i huvudet och kroppen. Sen så hade jag väldigt gärna velat stanna hos farfar och dricka öl med kusinerna och farbror. Men nu blev det inte så, så jag får väl göra det nästa gång, när nu det blir. Det känns så jävla tråkigt att vi inte ses oftare. Jag vet inte vad dom säger om det, men jag tycker det är skittrisst i alla fall. Sen kanske dom tycker att det inte spelar någon roll, jag vet inte. Men det är kul att dom kommer med på sommaren i alla fall. Det är därför som jag är lite deppad. För att vi inte ses så ofta, och när vi väl träffas, så är de tinte länge. Men jag njuter och har kul varje minut! Jag mår så jäkla bra när jag är med dom! Inte för att jag inte gör det med alla andra, kompisar och familjen och så. Utan det känns bra. Gud vad invecklat allt låter nu. Skitsamma. Det är tråkigt att vi inte se oftare, det är det som är grejen! Hihi! Hoppas att det kanske blir nått på Höstlovet. Vi får se! Man vet ju aldrig!

Jag kom en på grej, imorse. Vi ska ju åka till Ice Bar någon gång! Eller jag vill dit i alla fall! Sen så får jag väl se vilka som vill med. Jag är sååå dålig på att få ihop grejer, planera och så. Men någonstans måste man väl börja! Hihi!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0