English B

Nu har jag haft hål timme i typ 3 timmar, nej, men kanske 2 i alla fall! Eller nja, jag har ju haft engelska b lektion i snart en timme. Men på min lilla håltimme så var jag hemma, hamnade i min lilla minisäng, en del från bäddsoffan som står utanför mitt rum. Jag har nämligen sovit i TVrummet i natt. Mamma hade oljat in förnsren och det luktade starkt i hela källare, eller det luktar fortfarande starkt. Så jag sover nog där en natt till. Men fyfan vad jag har sovit dåligt i natt. Hoppas att det blir bättra i natt. Men det var inte det jag skulle berätta egentligen... utan det var att jag ringde ju till min praktikplats. Dom svarade i receptionen och jag blev vidare kopplad, men jag satt med luren i mer än en minut, inget svar så jag la på. Jag får försöka senare. Annars så får jag gå dit under veckan. Jag kommer förmodligen att göra det på onsdag. Men vi får se. Praktiken börjar ju fan nästa vecka. Lycka till Erica, lycka till.

Imorn har vi ju spexfoto också! Jag kanske ska avslöja vad jag ska vara.... Jag ska vara spagetti/pasta. Men jag vet INTE hur jag ska få det att se snyggt ut... för dräkten jag har, den är lite för liten... och det såg för jävligt ut rent ut sagt. Men jag ska hem och prova den mer sen. Posa och greja! Hahahah ! Wish me luck!

Nu har jag bestämt topic for my argumentativ essay, PLASTIC SURGERY! Hhaah ! Får se hur detta blir! 

Fan, vi har ingen dator hemma och det är ganska körigt med allt nu... massor att plugga känns det som! USCH!

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0