English B

Nu sitter jag och har engelska igen. Allt är skitsegt. Allt känns piss. Bara så att alla vet. haha, jag tror att jag är på gnällhumör idag också. Det kan i och för sig bero på att jag är aptrött. Vem vet. hahaha!

Projektarbetet gick bra, typ. Lite tråkigt, det gick lite segt, jag var lite okoncentrerad. Men vi fick en del gjort. Brabra! Engelskan går det sådär med. Imorn ska vi skriva uppsats, en argumentative essay. Jag ska skriva om plastic surgery. Vi får se hur det går. Men bara jag får godkäns så är det bra.

Sen har vi metod. Då ska vi skriva klart våra menyer, på 5 förrätter, 9 varmrätter och 5 desserter. OCh dessutom så ska vi räkna på en eller två rätter, räkna ut vad vi måste ta betalt för den för att det ska gå ihop. 

Nu blev det dålig stämning igen.. HATAR!

Ikväll blir det kanske tidig säng i alla fall, får nog spela in Hell's Kitchen. Hmm. 

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0