Eget arbete

Yes, idag är Lasse borta igen. Så vi får jobba hemma. Idag ska jag jobba lite om Te. Sen så kom jag på att jag har prov på måndag, i ansvarsfull alkoholhantering, på området Alkoholens historia. Och fytusan vad det är svårt, att komma ihåg dessa årtal! Och så många konstiga ord. Men jag ska plugga på som tusan idag. Innan engelskan och matten senare idag. Sen så blir det väl mera plugg efter det. Fast då hade jag tänkt försöka städa mitt rum. FÖRSÖKA alltså!

Igår var det infomöte om ett jobb i Strängnäs under oktober, november och december! Lördagar. Dom behöver ganska så många som kan jobba! Så jag tror att alla som vill får vara med och jobba, någonstans.

Nu ska jag ta och föröska komma igång med alkoholhistorian.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0