Detta är matte RCVÄÖP

Regn+Camilla Läckberg+Varm choklad+Äppelpaj+Film+Öppen eld i spisen+Pinnbröd= MYSKVÄLL!

Detta är hur min dag har sett ut, kommer att se ut och ser ut just nu. Det har regnat ungefär hela dagen! Jag har läst typ 54 sidor i Camilla Läckbergs Tyskungen, just nu alltså, kommer att bli fler sidor innan dagen är slut. Jag har druckit, eller snarare njutit av en kopp varm choklad. Jag har en äppelpaj i ugnen som är klar vilken minut som helst. Senare ikväll, typ efter maten och så, så ska jag och bror elda nere hos mig, i den öppna spisen och mysa till filmen, som troligtvis kommer att heta Pirates of the Caribbean, the curse of the black pearl. SÅ bra film! Älskar Kapten Jack Sparrow! Toppenkul! Sen till det, så ska vi grilla pinnbröd, typ sconesdeg på pinne, och sen rullar man det i pärlsocker! Toppengott! Och toppenmysigt!

Detta är enligt mig, dom enda positiva grejerna med hösten! Man kan sitta inne och mysa med film, utan att ha dåligt samvete! Äta och dricka gott! Sen så är det ju faktiskt liite skönt att vara ute också, med en tjocktröja, solen skiner och lönnlöven lyser gula, röda och oranga! Men regniga dagar=MYS!
 
Igår på Engelskan sa Jenny en ganska intressant grej. Att jag är som henne, gillar inte att plugga, utan vill kunna/veta ändå. Utan att behöva plugga! Och det är väl så man kan beskriva mig. Hon sa verkligen dom rätta orden! Där har vi det. Haha! Toppen! Jag gillar Jenny! Hon är bra, på alla sätt! Trevlig, snäll, bra lärare, bryr sig och helt enkelt bra. 

Äppelpajen ska ut i vilken sekund som helst nu! Ha det bra så länge i regnet!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0