Sista praktikdagen

Nu har jag lov! Hhihi! Men det känns lite tomt, lite konstigt att jag ska tillbaka till skolan veckan efter lovet, i och för sig, hade jag inte gått i skolan så hade jag ju inte haft lov. Men nu när jag har kommit in i att jobba så vill jag ju inte tillbaka till skolbänken och räkna matte eller ha svenska eller nått annat. Usch vad tråkigt det känns! Men jag har ju fått extra jobb, och det känns ju bra. Jag jobbar imorn på frukosten och nästa helg på frukosten, vad jag har inplannerat just nu. Sen så kommer väl David att höra av sog om jag kan jobba något under julbordet. Och så hoppas jag ju självklart på att jag får jobba kvar där efter sommaren. Det vore ju toppen. Men det är ett tag kvar dit, men hoppas kan man ju allttid göra!

Igår stod jag ju i garderoben på Avenue Q. Och jag var jättetrött och efter pausen så tänkte jag att jag går väl in den vanliga vägen vi brukar smyga in på, men nejdå, då blev jag typ utskälld av en tekniker. Micke hade tydligen sagt flera gånger att man inte fick gå upp dit, men jag hade inte hört det alls. Sen så skulle jag smyga ut och jag fick typ inte det men jag gjorde det i alla fall. Jag vet fortfarande inte var vi fick gå in. USCH vad pinsamt! Usch vad dum jag kände mig, och fortfarande känner! Det känns verkligen väldigt jävla dumt. Men det är väl sånt som händer. Jag fick ju i alla fall se lite av Linus Wahlgren! HiHiHi! ;)

Imorn ska jag som sagt jobba på frukosten, mellan 8 och 12. Sen så ska jag vara i Strängnäs, inskriven och klar vid kl15. Och slutar där ungefär runt kl 21. Men nu vet jag inte om det verkligen kommer att vara 20 bufféer, men det märker vi förhoppningsvis imorn! Och om det är det, hoppas att vi är fler än 13! Hahaha :)

Nu är nog maten klar! Vi hörs! Annars så säger jag SOVGOTT nu :P

KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0