Regen, regn, regn och åter regn

När jag gick från jobbet idag, då ser jag hur regnet bara öser ner. Snacka om att luften gick ur en. Cykelsadeln var dyngsur, jag blev dyngsur. Men jag var tvungen att gå ner på stan en sväng. Jag köpte en ny dagbok. Sen så skulle jag ju ha köpt nya torgvantar, men det fanns inga, så nu måste jag åka ner till farfar på höstlovet! HIhi! Och det gör jag gärna!

Sennär jag kom hem så drog jag igång duschen, och medans den värmde upp sig så hängde jag upp mina dyngsura jeans på tork. Sen var det bara att njuta av värmen! Ren blev jag ju också! HHAAH! Sen värmde jag mig en kopp choklad, som jag sitter och njuter av just nu!

Ikväll ska jag jobba i garderoben på teatern. Det är något med jazz som är där, tror jag. Men det ska bli MYCKET trevligt(!) att träffa Thomas och Alexandra, bland andra. Dom två är dom enda jag vet som ska vara där. Det är fler, men men jag har ingen koll på vilka det är. Men det märker vi! Trevligt ska det bli i alla fall! Och kul!

Det har inte blivit någon matte gjord över huvudtaget, för all er som har undrat! Hur många det nu är! HAHAH! :)

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0