Nya byxor!

Yes, idag hände det. Idag köpte jag ett par svarta byxor. Dom är skitsnygga! Nu slipper jag bekymra mig över dom. Dom är köpta på Kapp Ahl, jag gillade inte den affären först, efter att jag bara provade HÖGA byxor, mitt hatobjekt. Men mamma lyckades få med mig dit och hon hittade ett par snygga. Såklart! Nu fattas bara dom svarta skorna. Hoppas att vi får, eller får låna nått att ha på överkroppen och på huvudet. Annars kan det blir stressigt att hinna köpa sånt. Vi får ju reda på om vi behöver köpa det på torsdagkväll. Så vi har i princip en och en halv  dag på oss att köpa nått då. Men det blir säkert bra. Hoppas jag. Det ska bli så jäkla spännande och kul detta!

KRAM


Kommentarer
donny

Neru. Lök är så sjukt äckligt!

2008-10-15 @ 16:14:36
URL: http://donny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0