Magnus Betnér

Jag drog iväg och köpte biljett. Jag var där typ kvart i, och det började kl 6. Men jag kunde inte låta bli. Jag var jättesugen på att åka dit och se honom och lyssna på vad han hade att säga. Helt otroligt vad mycket han hade och säga. Föreställningen skulle vara 90 minuter, men den blev två timmar. Hah! Shit vad kul! Han snackade och Eskilstuna, Gud, Presidenter, lite annat kul fick han on också och sen avslutade han med lite kuk och fitta. Det blev en mycket trevlig kväll! Han drog ett skämt om Snopptorp. Han berättade att han brukar googla på den stad han ska till, dom flesta gör väl det sa han också. Och den tredje grejen som kom upp var nått med real estate in Snopptorp. Och då skulle han förklara, typ, vad snopptorp var, Snopp is a small house, and torp is also a small house, and Snopptorp is a vary small house. Typ så, jag är skitdålig på att refferara saker, men typ så var det. Bara för at jag är så dålig på att återberätta saker, så tänker jag inte berätta mer om det. Men det vad skitkul att lyssna på! Jag ångrar inte att jag la ut en halv förmögenhet på biljetten! Typ en halv i alla fall! Hihihi!

Nu ska jag ta och sova!
SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Vi kunde inte beställa spexbilden :o vad jag vet iaf...

2008-10-16 @ 23:28:22
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0