Lång dag

Idag blev det en jättelång dag, och det beror på att jag hade praktik som vanligt mellan kl 8 och halv 4, men David hade frågat om jag kunde jobba extra på kvällen och det kunde jag ju, pengar säger man ju inte nej till. Dessutom så är det kul att jobba där, jag trivs. Så jag jobbade mellan kl 17 och kl 21. Så man kan väl säga att jag har varit i köket på Statt hela dagen. Jag hann komma hem en sväng, typ två timmar var jag hemma, då passade jag på att kolla på förra veckans avsnitt av Heroes. Sååå spännade! Men den där jävla Gabriel Grey/Sylar... fyfan för honom säger jag bara! Det bara kryper i kroppen när han är med i bild. Han är så vidrig! Men utan honom blir det väl ingen serie. Nu kan man väl säga att alla dom "goda" hjältarna jagas av två sidor, Sylar och Firman. Men dom goda jagar ju Firman, så dom är väl efter varandra. HAHA!

Jag skulle skriva om min långa dag, och det blev ju lite skrivet om det, men det blev mer skrivet om Heroes! HIhi! Men nu är klockan mycket, jag börjar ju kl 8 imorn!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0