Lager 157

Ska jag börja bra, eller sluta bra? Jag börjar bra tror jag.

Jobbade ihop lite pengar idag. Det var lite segt, eller det är fortfarande lite segt och trött i kroppen och huvudet. Men det gick bra. Alla var nöjda och glada efter äppelpajen, som jag inte hade bakat. Men den var god för det! Hihih!

Sen, på eftermiddagen åkte jag ju till Lager 157. Jag skulle ha ett par svarta byxor som INTE är jeans eller tights. Jag hittade ett par, men nej, jag kommer i princip bara använda dom 9 gånger och aldrig mer, så det kändes onödigt med 500 spänn då. Jag tycker det alltså. Så det blev inga, jag går nog till HM eller nått här i stan. Det finns säkert där, eller någon annanstans i stan.

Sen, så kom vi till JEANSAVDELINGEN, YES tänkte jag, men det var för bra för att vara sant. Jag hittade ett par skitsnygga, verkligen snygga, och dom satt perfekt över rumpan, perfekt över benen och dom kändes skitbra, utom den lilla detlajen att jag inte fick igen dom. Det fattades minst 5 centimeter. Sen så har dom mage att fråga, om jag verkligen ska ha en storlek större. Jag hade väl fan inte frågat om jag inte hade behövt, kan man ju tycka. Men nej, dom hade inte dom i den storleken alls. Sen så försökte han få mig att prova ett annat par, ett helt annat par, som var skitfula. USCH säger jag bara! Det kommer ju dröja tills jag åker dit igen! Om jag ens gör det! Jag kanske slutar med att shoppa över huvudtaget, jag blir ju fan bara besviken hela tiden. Alltid är det något som inte finns eller passar. Jag är ALLTID ute försent! Varför är det så? Varför ska man "behöva" vara ute "försent"? Ska dom inte ha grejerna typ jämt? Eller? Jag ve tinte, jag är ju ingen shoppingexpert, jag är snarare urusel på sånt, men det borde ju finnas. Hmm!

Nu är jag hungrig också så jag blir bara surare och surare. Jag måste ha mat snart. Och det får jag! :P

Just det, igår. Det gick bra. Lite segt men det gick bra. Jag fick göra korvstroganoff. Hhihih! Sen fick jag mest studera och försöka lära mig. Nästa vecka ska jag i alla fall jobba på lunchen! Och den sista veckan likaså.

Ha en trevlig söndagskväll i alla fall!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0