KANELBULLENS DAG!

Idag är nog den bästa dagen på året! Då man FÅR äta hur mycket bullar man vill! HiHiHi! Men istället för att köpa bullarna, dyrt. Så gjorde jag mina egna, billigt. Hahahah! Jag bakade bullar halva förmiddagen idag! Mamma tyckte att jag var långsam. Men, då hade hon kunnat gjort dom själv. haha. Jag ville ju bara vara snäll, så att hon slapp baka dom själv. Och sen så var jag ju bara SÅÅÅÅÅ sugen på bullar! MUMSMUMS! :D Kanelbullar och ett glas kall mjölk, inte mycket slår det. Eller vad säger ni?

Jag skulle vilja bertta lite om gårdagen. När jag var på teatern och stod i garderoben när Carl-Einar Häckner was in tha building! Shit vad han är bra! Han är roligt, han är duktig och han trevlig! Jag kunde ju inte se hela hans Show, Pusseldrömmar, men jag såg lite. Och oj vad roligt det var. Han trollade,han skämtade han sjöng, han berättade grejer. Och efteråt, så kom han ner i foajen och signerade skivor, dvder, böcker, papper. Och jag var bara tvungen att köpa en dvd med showen, jag kunde inte låta bli. Jag ville se den, den var ju inte så dyr heller, vilket var tur. Billigare än en biljett var den i alla fall, mycket billigare skulle jag tro. Men jag känner mig lite nördig, men skitsamma. Bra var den i alla fall. Jag fick hans autograf i den, och en bild med honom och mig. Hihhihi, där dubblades just nördfaktorn... MEN, det skiter jag i, han är bara så grym.

Efter teatern så gick vi  till Bishops Arms, dock utan Häckner. Men vi hade mycket trevlig ändå. En väldigt lyckad fredagskväll hade jag! Och en lyckad lördag också! Med Kanelbullar och mjölk. UNDERBART!

KRAM
//Kanelbullen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0