INGENTING

Så mycket har jag gjort idag! Ingenting! Jo,´jag försökte mig på att läsa lite matte, men fattade jag något? NEJ, inte ett skit! Jag har verkligen glömt allt! Just nu förstår jag INTE hur jag ska klara matte b. Det känns så jävla hopplöst! Jag ligger 5 veckor efter, och det är ju bara för att jag har haft praktik. MEN, hade jag skött mig ordentligt så hade jag räknat i alla fall lite matte hemma, men skötte jag mig? NEJ, inte det heller klarade jag av. Men nu när skolan börjar igen nästa vecka, då jävlar, då måste jag skärpa mig! Med allt plugga! Det är lixom sista rycket nu innan skolan är slut för evigt! Studenten närmar sig med STORMSTEG! SKÄRPNING ERICA! SKÄRPNING!

Nu ska jag äta!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0