God förmiddag

Idag är det i alla fall en god förmiddag. Jag vaknade vid kl 9. Då kunde jag ligga kvar i sängen en halvtimme, myspys!

Idag ska jag försöka med matten igen, får se hur det går. Sen så hade jag tänkt mysa med en film (som vanligt), Arthur och Minimojerna. Hihihi! Sen börjar jag kl 3. Får se när jag slutar, men igår fick jag gå hem vid typ tjugo över 9. Hoppas att det inte blir så mycket senare idag. I och för sig så var det väldigt lugnt igår, och idag och resten av mina dagar denna veckan blir nog ganska köriga. Men vi får se. Dom säger att det är mer att göra torsdag till lördag, och idag är det ju onsdag, men det kan bli mer idag med. Men det märker vi. Måndagar och tisdagar är det i alla fall väldigt lugnt. Nästa vecka får vi se hur jag jobbar. På torsdagen ska jag ju till Strängnäs igen, och då måste jag antingen vara ledig, eller så kommer jag dit till 3 och jobbar till typ kvart i 6 eller nått, eller så får jag jobba lunch, och då gör jag det båda veckorna som är kvar. Jag får prata med David om det.

Men nu känner jag att jag vill ha lov! jag vill ha LOOOOOOOOOV!!!! Men jag vet ju också, att sånt kan man inte tänka på när man är ute i arbetslivet sen. Då har man ju ALDRIG lov. Då jobbar man hela tiden, ledig på helgerna (kanske?) och semester vad är det 4 eller 5 veckor. Gud vad jobbigt det låter! Jag vill inte bli vuxen! Jag vill inte! Men det kan jag inte hjälpa. Efter skolan så ska man ju jobba tills man är i alla fall 65. Eller alla jobbar ju inte direkt, andra går ju på högskola och sånt. Eller omutbildar sig. Men man ska jobba i i alla fall i mer än 40 år. HAHHA! Ojoj säger jag bara!!!

Ha en bra dag!
KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0