God förmiddag

Eller ja... alla ni andra kanske har haft en god förmiddag, men inte jag. Jag börjar jobba kl 3 idag. Och jag vaknade vid kl 10. Och allt, ALLT kändes, eller känns fortfarande skit. Jag ska inte sova så länge, utom kanske om jag varit vaken till kl 3 på natten, och det är inte ofta det händer. Men när jag går och lägger mig min vanliga tid så får jag inte sova längre än till kanske halv 10, sover jag längre så känns allt dåligt. Och det är precis så det känns nu. Jag har ingen lust alls att jobba, men jag måste. När jag vaknade hade jag ont i huvet, segt i huvud och kropp, i och för sig känns det fortfarande så, men inte lika mycket. Men som sagt, jag har INGEN lust att jobba idag. Jag vet ju inte ens när jag slutar. Bara att jag börjar kl 3. Men vi får se. Ikväll är det ju sista Maria Wern-avsnittet också. Och det missar ju jag. Bara för att jag ville jobba kväll denna veckan. Men jag hoppas verkligen att pappa kommer ihåg att spela in det åt mig, och att det finns plats kvar på DVDn. Gör det inte det och det blir oinspelat, då blir jag galen. Då får jag väl kolla på anytime eller nått. Hmm.

Jag hoppas att jag får en bra dag! Och att alla ni också får en bra dag!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0