Todeloo

Som vanligt idag så hade jag håltimme, på drya tre timmar, skittrisst. Jag tänkte att då kan jag ju kolla efter ett par nya jeans, eller två, och dom jag hittade, på Gina, den storleken jag trodde skulle passa, den gick ju inte ens över mina höfter, dom fastnade på låren, och storleken över, ja dom satt så jävla illa så jag blev så sur, som jag brukar bli när det snygga inte sitter något bra. Då bestämde jag mig för att gå till Hårstudion och klippa mig. Tur var att dom hade en tid till mig direkt när jag kom dit. Det var sååå skönt att bli ompysslad och uppfräschad i håret. Shit, mitt hår såg verkligen för jävligt ut i morse. Och hela dagen, men efter en typ 40 minuter hos Silvia så var håret på topp igen!

När jag satt på Alkoholhanteringslektionen så fick jag ett sms av Sara, hon hade håltimme på två timmar, det hade varit superkul att få träffa henne, det var ju ett tag sen, men jag kunde inte och när jag sen började min håltimme så hade ju hon redan börjat igen. Eller, egentligen vet jag inte det, för mina pengar var slut så jag kunde inte fråga, men när jag sa att jag var ledig så kunde hon inte. Så nu måste jag fylla på pengar på mobilen! Såhär kan vi inte ha det!

Nu är det en månad kvar till Jul. Längtar! Men innan det blir jul så ska man såklart ha flera prov, MASSOR med prov, en massa som ska vara klart, INNAN den 18e. För då  har vi nämligen våran avslutning! Shit vad jag känner mig lite stressad nu. Det är religionsprov, det är matteprov (ett eller två), det är läsa-ut-Animal-Farm-boken, eh, ja, nu kom jag inte på fler, det blev lite tomt i hjärnan. Hihi! Men det är en hel del att få gjort på en dryg månad. Så jag har väl egentligen inte tid att sitta vid internet eller TVn så mycket, jag är ju som jag sagt tidigare, URUSEL på att plugga. Usch!

Ikväll blir det väl 3 timmar framför Tvn, först är det ju Färjan (jag har precis börjat följa det), sen är det City akuten! Och sist men inte minst, snarare STÖRST BÄST och VACKRAST Prison Break! Kärlek till det! HAHA! :)

Ha en bra kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0