Öppet Hus

Jag kom på att vi har öppet hus imorn! Först så är det vanlig skoldag, med idrott som sista lektion, och vi ska till simhallen, ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle ha sagt! Så jag säger som honom ÄNTLIGEN! Shit vad kul! Dock slutar den lektionen tjugo i 3, och vi börjar skolan igen kl 3, så antingen får vi som börjar kl 3 gå tidigare, eller så får vi komma sent, och antagligen blir det det första alternativet. Det är ju såå typiskt! Jag har velat simma enda sen första idrottslektionen denna termin, och när vi nu ska dit jag då måste vi gå tidigare, så vi är där i mindre än en timme. BAJS säger jag bara!

Hoppas att det är samma.... Kul att kanske få kontakt igen då :)

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0