Ont i ryggen

Ontet började i fredags, när jag jobbade. Och jag tror att jag stod fel. Sen så har jag jobbat hela helgen. Jag har stått och gått och gått lite till och burit tallrikar. Ont i fötterna har jag också. HAHA! Och så är jag trött, ingen sovmorgon denna helg inte. Men jag har ju sovit lite längre dagarna i veckan, på lovet. Inte mycket men lite. HAHAH! Sova kan man väl göra när man dör. Fast det vore ju skönt att sova lite nu under livet också.

Tur är väl då att jag är ledig på torsdag, för att det är en utvecklingssamtalsdag. Och pappa ville ju vara med och han kunde inte då, vilket då gjorde att mitt blir framflyttat. Så, en helledig torsdag! Dock så måste jag ju plugga matte då... prov på fredag, och jag fattar som sagt INGET! FYFAN! Men det blir säkert bra! Hoppas jag...

Imorn börjar skolan som vanligt, halv 9. Vilket betyder att jag kan gå upp kl halv 8. Cirka. Ligga i sängen till halv 8 i alla fall.

SOVGOTT
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0