En lite sammanfatting

Hejsan hoppsan allihopa!

Sitter just nu och skriver rent min svneksa uppsatts, en träning inför nationella senare i vår. Jag tror att min uppsatts kommer att gå bra att skriva då.

I helgen på Dansbandskampen så fick jag varaute och bjuda på snittar i Guldentren, och där såg jag TVhallåan Jovan Radomir (hur han nu stavas). Men han kom sent, han kom typ när dom öppnade dörren till hallen. Men jag såg honom. HIhi! Sen efter det så fick jag gå tillbaka till Buffen, som precis skulle öppna. Shit vilket kul jobb jag har!

Matteprovet jag gjorde för snart två veckor sen, det fick jag 18 av 23 poäng. HAHAHA!

I fredags ringde jag till förskolan igen också! Så nu vet jag vad som finns i utrustningsväg där till vårat projektarbete. Men usch vilken ångest jag har inför det! Planera, våga, växa, och genomföra det. Men det kommer nog att bli bra. Bara jag blir godkänd så blir allt bra. USCH!

Nä nu måste jag nog fortsätta med svenskan.... måste bli klar med renskrivningen idag!

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0