URUSEL

Jag är verkligen VÄRDELÖS, ja URUSEL på att plugga! Jag hatar det! Det är både tråkigt och tråkigt! Jag kommer ingen vart och istället blir det så att jag pluggar kvällen innan till allt! Så jävla värdelös är jag! Jag kommer ju aldrig ihåg det sen när jag har gjort prov eller haft en inlämning! Så dom som säger att jag är en pluggis måste tänka om, dom känner inte mig i så fall! Visst, en del fastnar kanske, men det är inte mycket, det jag tycker är kul brukar fastna ganska bra, men annars så finns det inte där. Kankse om jag skulle läsa om det så kommer jag ihåg det... för stunden i alla fall! Det är SÅÅÅ skönt att skolan snart är slut (två terminer kvar) för evigt! Så jävla skönt! Inga läxor. Men å andra sidan så måste man ju skaffa sig ett jobb, men man får väl inga läxor när man jobbar!? Annars tar jag väl pension när jag slutar skolan! Jag köper massor med trisslotter, nån borde storvinsten ligga på ju!

Äh, skitsamma! Ska försöka med Engelskadebatten och sen så ska jag ringa till mormor och kolla med 50-, 60- och 70-talet, ska fråga nåra frågor bara. FAN VAD TRÅKIGT med läxor! Jag somnar!

Puss och Kram
Erica



Kommentarer
Camilla Berglund

Jag är också ursel på att plugga, hatar det XD!

2008-05-22 @ 18:40:40
URL: http://camillaberglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0