Tisdag!

Bara 7 skoladagar kvar nu! Nedräkningen har startat! Vissa har ju då turen att få sluta nu på fredag... Och dessa vissa går på John Bauer! FUSKISAR!!! Men som sagt, nedräkningen har börjat!!!

Jag gjorde ju provet i samhällkusnkap idag! Jag fick VG-, jag kanske redan har sagt det, men i så fall säger jag det igen! Så då slipper jag komma på den lektionen imorn! Då börjar jag kl 3 imorn! Restaurangen då! Sista öppna dagen innan lovet! Sen så kommer jag tillbaka och då är jag 3a!!! LOVELY! VIlket betyder bal, student och En massa annat trevligt!!!! LÄNGTAR MASSOR!!! Undrar hur många treor jag känner som går ut i år?! Hahah!

Kvar att göra INNAN fredag:
MVG-uppgiften i projekt och företagande
MVG-uppgiften i Näringslära

Men jag är nästan klar med båda! Så jag är helt 100 på att jag blir klar till på fredag!!!

FAN vad jag är Shoppingsugen också!!! Men inget shoppande för mig innan jag är KLAR med mina grejer!!!! Så nästa vecka.. då kanske jag shoppar!!! Någon som vill följa med????

Puss och Kram
Erica


Kommentarer
Nathalie

Jag shoppar gärna med dig! :) Vi får kolla dag och så ^^ Hehhe, jag är då en av fuskisarna ;) Vad bra att du ligger i tid med arbeterna också!

2008-05-27 @ 21:19:10
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0