Studsmatta

Vi har gjort som alla andra! Vi har skaffat en studsmatta! Men det känns lite läskigt, vi har ju ingen vidare stor tomt, och staketet ska vi inte tala om, jättelågt! (Glockalnet är i och för sig LITE lägre) Men det känns som om folk bara kommer hoppa över och hoppa, när vi inte är hemma, eller nått. Men man vet ju aldrig, dom kanske har respekt för privat tomt, eller vad man ska kalla det. Man kan ju alltid hoppas!

Just nu sitter jag ute på verandan, ovanligt, jag vet! Men jag har ju min FÖRBANNADE debatt på tisdag och jag är inte på långa vägar färdig med vad jag ska säga! UNDERBART! Härligt! Så det blir till att sitta och tänka tänka och tänka nu, idag och i morn när jag kommer hem från skolan! USCH fy och BLÄ säger jag bara, elelr jag menar FYFAN säger jag bara! Hahah.

Fick VG på min Historia uppsats förresten! Bara så att ni vet! Hahah, han gillade det jag hade skrivit, Förintelsen och Anne Frank. TOPPEN!

Dessutom fick jag reda på av Jenny, i fredags att mitt Nationella i engelskan såg bra ut! Fast att det verkligen kändes PISS, men hon sa att jag kan vara lugn! OCh det blev jag också! Så nu kanske jag har mitt VG i engelska i alla fall! UNDEBART!

Det ända jobbiga kvar nu är DEBATTEN! Okej, Historian kan vara lite jobbig också, för nu handlar det typ BARA om politik! Hur kul är det? Inte alls, men oj vad viktigt det är, egentligen!

Nu måste jag plugga!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0