Sommar och Sol

Det är sånna här dagar, när solen skiner och fåglarna kvittrar och värmen äntligen är här som man verkligen INTE vill gå till skolan! Men varför sitter jag då här? Jo för jag var tvungen att tväla om en grej! Grejen är att ni nog ALDRIG kommer att få reda på vad det var! Utom då om jag skulle vara den lyckla vinnaren! Och en sak kan jag säga! Jag skulle blir såå jävla lycklig! Det finns nog inte ord för hur lycklig jag skulle bli! Überlycklig!!! Så håll tummarna för mig! Det vore kul!

Sista öppna restaurangdagen ikväll! Eller idag. Jag börjar kl 3 och då ska jag göra SORBET! Det har jag aldrig gjort förut. Men idag ska jag det! MUMS med en avsvalakde sorbet! Hoppas att det blir nått kvar till mig som jag kan äta upp sen! Familjen kommer och äter ikväll också! Och jag är så nervös, inte för att jag inte ska göra rätt, utan för att min bror är allergisk mot alla mjölkprodukter, smör, mjölk, grädda, ost, you name it och jag vet inte hur bra kolla lärarna har för det. Ingen aning och jag blir så nervös av det! Jag vill ju inte att min lilla bror ska gå och bli sjuk! Jag vet inte hur allvarligt det skulle bli om han får i sig mjölkgrejer! Men förhoppningsvis så slipper vi veta det också! Men jag önskar dom en trevlig kväll! Det ska bli spännande och se vad dom tycker om min sorbet! Hahahah!

Ska ta och fixa lite käk nu! Sen blir det väl att pallra sig iväg till skolan!

Imorn ska jag gå till Fortet och göra fördjupningsuppgiften i Projekt... mamma kunde eller ville inte svara på frågorna! USCH säger jag! Jag VILL INTE PLUGGA MER!!! VILL HA LOOOOV!!!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0