Sometimes i wish I were an angel, sometimes I wish I were you

Har ni hört Declan Galbratih? Han är född 1991, (för det har jag tagit reda på) och han har världens röstkontroll, han sjunger underbart! Första gången jag hörde en av hans låtar, var förra onsdagen (tror jag), det var på samhällskunskapslektionen och Karin sa; lyssna på detta. Och det gjorde jag och oj, vilken gåshud jag fick! Jag hörde "Tell me why", en så underbart fin låt! Lyssna på den säger jag bara! Rubriktexten är från låten An Angel.

Men eftersom att jag hörde Tell me why först och för att den är så fin så får den ligga här!



Nä, ska väl kanska ta och duscha och sen läsa samhällskunskapen en gång till...!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0