Snygga ben

Yes, kolla in mina bilder, på crazychick.bilddagboken.se! Provade kläder för en 40 årsfest idag, temat är västern och jag och Karin ska jobba i baren där! Vi ska ha en baddräktsliknandesak, med spetstyg runt om och sen en cancankjol över det! Det kommer SÄKERT att bli skitsnyggt! Hoppas på det i alla fall! Det ser lite porrigt, eller horigt ut på bilderna, men det blir förhoppningsvis bättre! FÖRHOPPNINGSVIS!

Nu är engelskan klar också! Eller den får duga! Jag gillar inte debattgrejer! Så den får duga, dessutom vill jag ha lov nu!

Historiagrejan är också klar! Eller, den får duga den också! Pratade mer mormor en stund! Det blir säkert bra! Som sagt, min hjärna har tagit sommarlov! Det är bara en och en halv vecka kvar nu! HÄRLIGT!!!!

Nån som ska med till Torshälla den 30 kl 23.20? When It spelar då!

Ska duscha snart, och sen sova...

Puss och Kram
Sov gott
Erica


Kommentarer
Nathalie

Jag ska antagligen till Torshälla men inte säkert ;D

2008-05-23 @ 14:55:33
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0