Plugg, plugg och plugg

Idag blir det plugga utav helvete! Jag måste göra färdigt en massa och börja med en massa!

Naturkunskapen, Vattenkraft och Värmepump : Inlämning och redovisning på måndag
Svenskan, debatt, För dödsstraff : Färdigt och förberett v 20 (tror jag, minns fan inte, vilket gör det lite jobbigare...)
Samhällskunskapen : Svara på frågor om Hållbar utveckling till Tisdag (tror jag)
Historia : Första- och mellankrigstiden, frågor (jag vet att dom var frivilliga, men jag vill lära mig nått!) : Klart innan skolan är slut
Historia : Efterkrigstiden, Kalla kriget, frågor : Klart? Vet ej! I veckan antagligen!

Nu ska jag fixa käk till mig och mina syskon, Mamma o pappa är i Lübeck, så vi får klara oss själva i fem dagar! Trevligt! Jag får laga till riktiga festmåltider i helgen! Jag är ju en blivande Chef (kock på svenska)!

Puss och Kram
Erica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0