Min hjärna har tagit sommarlov!

FYFAN säger jag bara! Men ändå, så blir denna veckan rätt slapp! Sovmorron imorn till tio i elva. Alla andra har nationella i Matte A imorn. Sen så jag har ju den FÖRBANNADE debatten! USCH FY OCH BLÄ! Mitt kommer ALDRIG att bli två och en halv minut! Jag får nog prata EXTREMT långsamt! Hoppas att Emil och Louise har MASSOR av bra grejer att säga! Men det får bli som det blir!

På fredag har jag läxförhör på Kalla Kriget också, och jag har inte ens börjat svara på instuderingsfrågorna... USCH! SKÄRPNING! Egentligen borde vi få lov när solen börjar värma, förra veckan, då skulle vi ha fått lov! Min hjärna har verkligen stängt av skolan. Jag kan inte lära mig nått nytt. Men det är typ bara tre veckor kvar nu... jag får FÖRSÖKA anstränga mig! Men det blir svårt!

Ska skriva klart min debatt nu!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0