Highland

Det är en SUPERBRA låt! One More Time hette gruppen och bestod av Nanne och Peter Grönvall och Maria Rådsten. Lyssna på den! Den låten känns erica! Haha! Jag skulle trivas på det stället dom sjunger om!

Idag hade vi redovisning på Naturen. Det gick väl bra, men jag HATAR att prata muntligt! Jag är URDÅLIG på det! Jag pratar fort och ibland helt osammanhängande! Jag skulle ha valt Kommunikation som individuelltval. Men nu blev det inte så! Så jag får träna för mig själv istället! Hoppas på att jag blir bra på det! TRÄNATRÄNATRÄNA! Övning ger färdighet säger dom ju!

Nu när solen är framme känns det helt VÄRDELÖST att gå till skolan! Jag vill bara vara ute i solen och sola! Och umgås! Fan vad sugen jag blev på att dra ihop ett gäng och dra till Vilsta och spela fotboll! Kanske till helgen! fan vad kul det skulle vara! Nån som vill vara med? Fotboll och grill! I sommar hoppas jag på att det blir MASSOR av sånt! Fotboll, grill, sol och bad! Då är min sommar TOPPEN! HÄRLIGT!

Ikväll kommer mamma o pappa hem från Lübeck också! Hoppas att dom har köpt med sig MASSOR med godis! Fast egentligen ska jag inte ha! Jag håller på att trappa ner! Det känns som om jag äter godis JÄMT! Men hoppas att dom har haft en bra helg! Långhelg, menar jag! Men det tror jag verkligen att dom har haft!

Selma är fortfarande borta! Var är du Älsklingen? Vi saknar dig MASSOR här hemma!  

Puss och Kram
Erica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0